Lite möbler!

Yaaaaay äntligen har jag lite möbler. Jag har äntligen en normal säng att sova i och köpte även en 2-sitssoffa idag. Dock är det mer som 3/4 sits om man är i min storlek. Tog bara några snabba bilder för att visa hur det ser ut just nu, självklart ska jag köpa en sängkappa till sängen så man inte ser själva botten på den. Jag ställde det bara såhär för att se hur det såg ut, eller om jag ska möblera om lite till. Jag får se hur jag gör med placeringen, speciellt om jag ska köpa ett soffbord men det lär ju ta ett tag. 
 
Nu sitter jag iallafall i lägenheten, mamma och pappa åkte för ca 2 timmar sedan och sen dess har jag bara fixat ihop allt detta och ska börja laga mat nu. Ska göra kycklig i gräddsås med ris. Har ätit det i åratal och tröttar aldrig på den rätten, och jag är grym på att laga den. Vet ingen som gör de bättre än jag faktiskt, om jag får säga så ;)


Ida

Är det en tvättkorg som står vid änden av sängen? Sjukt snygg sådan isåfall! Blev lite nyfiken bara ;)

2014-01-19 @ 22:23:29
Bella

åh vad mysigt Li! :D Vill också flytta hemifrån!

2014-01-19 @ 22:45:14
URL: http://jennyizabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: