Q&A

Har du några bilder tsm med bieber? :))
Nej det har jag inte, eller har bilder på han med min hand i om det räknas haha ;) 
 
hur mkt kostar hyran? så mysigt och liten, en sån vill jag ha:)
Oj, hehe jag vet faktiskt inte exakt, eller knappt alls eftersom det är mina föräldrar som betalar. Men kanske runt 3000-4000 kr eller nåt sånt :)
 
Åhh alltid viljat se den. Vart såg du filmen ? Vilken hemsida?
Hela filmen finns på Youtube!
 
Har länge tänk se den men det har inte blivit av. Tyckte du att filmen var bra? Såg du den på swefilmer.com?:)
Som jag sa ovanför så såg jag den direkt från Youtube. Om jag tyckte filmen var bra, ja! Kanske inte den bästa jag någinsin sett men som jag skrev i inlägget så älskar jag Dylan O'Brien som har huvudrollen och sen älskar jag även såna här typiska tonårskärleksfilmer!
 
Ser du inte din lägenhet som ditt hem nu? För i inlägg så brukar du skriva hemma när du är hos dina föräldrar?
Oj jag vet inte riktigt vad jag ska kalla "hemma" just nu, därför kallar jag hemma hos mina föräldrar hemmahemma och lägenheten hemma. För båda är ju trotsallt hemma haha! Har inte direkt nån hemmafeeling när jag är i lägenheten, kanske är lite därför också. Men jag hoppas jag får de när allt väl är klart. 
 
Betalar dina föräldrar din lägenhet? Även om du bor där själv?
Ja det gör dom. Jag själv har ju ingen inkomst alls förutom mitt studiebidrag.


Inga-Linn

Betalar dina föräldrar din lägenhet? Även om du bor där själv?

2014-01-14 @ 22:15:57
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: