söndag återigen

Jag kanske inte skulle bloggat om vädret häromdagen? Att jag inte skulle klaga utan mer vara glad att det inte var något snö ute. För nu har det gått från bar mark till flera cm och från +7 till -7 grader... Mindre kul. Jag mår verkligen inte bra utav vintern så jag stannar hellre inne och inte gör något (sen klagar jag ju såklart på det också haha) Men faktiskt, jag kan verkligen inte klaga för vi alla visste att vintern skulle komma någongång och nu var gången. Känns ju skönt att jag flyr landet om 11 dagar hihi. Hoppas inte snön ligger kvar till juni ni bara haha! 
 
Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, börjar bli förkyld och det vill jag verkligen inte. Ska börja kolla på American Horror Story nu och jag hoppas att säsong 3 är bra. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: