The First Time

Idag rör jag mig inte ur fläcken, vaknade runt 9 kanske för att se om jag skulle iväg senare men det blev inte så. Jag fast i huset pga av olika anledningar, men som jag sa: Jag rör mig inte ur fläcken. Jag glömde mitt smink i lägenheten (hoppas jag, annars har jag tappat bort de hehe) så idag blir jag hemma med katterna, mina föräldrar sover nämnligen i min lägenhet haha! 
 
Ska bara ligga i soffan resten av kvällen, som jag gjort den senaste timmen också. Kollade på The First Time, tänkte att jag kunde ge den en chans eftersom Dylan O'brien är med i den. Älskar verkligen honom och har gjort sen Teen Wolf kom ut. Filmen var iallafall jättebra så den tipsar jag! Typsikt tjejig film ni vet hihi. Sen resten av kvällen vill jag nästan köra maraton av säsong 3 av American Horror Story men vet inte om jag vågar det? Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag! ♥


Emelie

Åhh alltid viljat se den. Vart såg du filmen ? Vilken hemsida?

2014-01-11 @ 16:41:36
Inga-Linn

Har länge tänk se den men det har inte blivit av. Tyckte du att filmen var bra? Såg du den på swefilmer.com?:)

2014-01-11 @ 18:38:29
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: