The Rickshaw run

Eftersom min pappa är helt obsessed i Indien och har åkte motorcykel genom hela landet för jag vet inte hur många år sedan så tänker jag att jag kunde visa både honom och min mamma dessa klipp. Många av er borde ju veta vilka Jack och Finn Harries är? Dom åkte till Indien med flera av sina vänner och åkte tuktuks genom Indien för en teenage cancer trust. Otroligt coolt om jag får säga de själv! Skulle vilja göra de själv nån gång för att man ser hur kul som hade, men jag är nog lite för "fin" av mig om ni fattar vad jag menar med det och skulle inte nog inte klara av det mentalt hehe. Goa, dit vi ska nu är mycket mer turistanpassat och inte alls som det man ser i videorna här. Det är mer som Thailand vad jag hört :) (har dock aldrig varit i Thailand haha) 


Bella

Bästa!! :)

2014-01-18 @ 23:37:03
URL: http://jennyizabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: