vi är framme!

Efter 26 timmars resande och väntande så är man rätt så mörbultat. Jag, Elin, mamma och pappa åkte som sagt strax efter 12.00 på dagen igår och kom hit idag 14.00 lokaltid, och vi ligger 4 1/2 timma före er hemma i Sverige. Först åkte vi till Instanbul vilket tog 3 timmar sen 3 timmars väntan på den flygplatsen, sen tog det drygt 5 timmar från Instanbul till Bombay, sen fick vi vänta i Bombay i 6 timmar. Men för att dra ut på tiden lite så bestämde jag mig för att glömma jackan på planet men det var inge problem för de fixade Indierna. Sen tog de endast 1 timme ner till Goa och nu sitter vi här. Belåtna efter första dagen på semestern och trötta efter allt resande.
Vi har precis vart på Newtons vilket är ett supermarket och vi köpte massa godis och oroes. Oreosarna här kostar endast 3 kr så här kan man leva helt okej och kommer antagligen dö oreosdöden. Nu ska jag ta det lugnt, vi får se vad vi gör ikväll. Imorgon ska jag iallafall försöka ta lite bilder så jag kan visa er hur jag har de. Puss! ♥


Juni

vad använder du dig av för program när du tar sånnadär roliga bilder? :)

2014-01-26 @ 10:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: