29 juli

Är hur trött som helst, men jag har endast jobbat två dagar. Men nu är jag ledig två dagar! Imorgon fyller jag år, ÄNTLIGEN!!!!!! Asså ni fårstår typ inte hur exalterad jag är. Så lär dra ut med los amigos och ha det lite skoj. Vi får även se om jag gör något speciellt på dagen. Nu funderar jag faktiskt på att sova en liten stund och sen fixa ihop middag. 
 
Varför jag inte har bloggat de senaste dagarna var för jag har vart i Gävle. Träffade lite av släkten, firade mig och hängde på Farmors kolonilott och även i Valbo köpcentrum. Fick med mig lite saker men inget jätteintressant, kanske visar nån dag! Lovar att uppdatera om morgondagen senare, kramkram!


Klara

Du borde göra en video och visa dina födelsedagspresenter senare! Saknar dina videos, du borde börja göra dom igen :)

2014-07-29 @ 18:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: