Firande av Elin

Bra Li, tog kort när drinken nästan var slut hahahaha... Men visst var den fin?
 
Imorse åkte jag hem från Elin för att börja jobba. Igårkväll så sov jag hon Elin då vi firade hennes 20-årsdag, men hon fyller år på onsdag. Det var trevligt, god mad och drinkar. Elins kusin är bartender så hon bjöd ju på massa saker! Jag började 12.00 och jobbade några timmar men när jag kom hem var jag helt slutkörd så jag lagade bara lite middag och somnade och vaknade några timmar senare. Funderar på att ta nåt att äta lite och kolla på ett avsnitt av The Big Bang Theory och sen sova igen för är fortfarande jättetrött.
Jag jobbar alla dagar nästa vecka förutom tis-ons så har lyckats (äntligen) vänt tillbaka på dygnet så kan faktiskt gå upp kl 8 utan att vara alldeles för trött. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: