Lite frågor om skolan

Fick lite frågor ang. skolan av nån Amanda så kan passa på att svara på dom nu när jag inte har något bättre för mig! 
 
Vad går du för program på gymnasiet? 
Jag går ekonomi mäklare 

Vad går du för år?
Ska börja andra året nu i höst 

Var det rätt val av program eller tycker du att något annat hade varit bättre? 
Eftersom jag gick media förra året och bytte till ekonomi så tycker jag att jag har absolut har valt rätt program nu. Ekonomi är mycket bättre än media och jag trivs mycket bättre i den "miljön" om ni fattar vad jag menar haha. 

Vad har du för betyg i skolan?
Mestadels C

Satsar du mycket på skolan? 
Njaaa, skulle kunna göra bättre ifrån mig men jag är väldigt nöjd över min insats då jag inte ens klarade av att gå ut med betyg förra året och hade usla betyg när jag slutade grundskolan.

Vad vill du göra efter att du har tagit studenten?
Jag vill resa eller flytta utomlands! 

Ska du plugga vidare? Till vad isf?
Inte vad jag vet nu iallafall. De vore ju absolut de bästa, alltså att plugga vidare då man faktiskt kan bli något större och tjäna bättre i framtiden. Men jag vet varken vad jag vill bli eller vad jag ska plugga till. Jag tog ekonomi eftersom de är en bra högskoleförberedande linje.  
 


Anonym

Hur ofta klipper du topparna på ditt hår? Du hade så kort hår förra året men det har vuxit så fort. Klipper du så sällan eller växer ditt hår som ogräs bara av sig själv? :P

2014-07-26 @ 23:23:00
Inga-Linn

Jag kände samma, valde också min linje för att den va högskoleförberedande. :)

2014-07-27 @ 12:00:08
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Inga-Linn

Jag kände samma, valde också min linje för att den va högskoleförberedande. :)

2014-07-27 @ 12:00:10
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Inga-Linn

Jag kände samma, valde också min linje för att den va högskoleförberedande. :)

2014-07-27 @ 12:00:12
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Inga-Linn

Jag kände samma, valde också min linje för att den va högskoleförberedande. :)

2014-07-27 @ 12:00:13
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: