Måndag

Ny vecka, jobbar endast två dagar på hela veckan så lär bara sova i lägenheten en dag den här veckan. Jag har tyvärr ingen balkong och känner inga människor där jag bor så jag gillar inte att gå ut om jag inte har något att göra. Känner mig otroligt obekväm med att gå ut själv haha, så den här veckan får jag passa på att vara ute en massa och sola när jag är hemma hos mina föräldrar. Nästa vecka blir de jobb nästan hela veckan. 
 
Idag fyller pappa år, så grattis till honom! Köpte ett par hörlurar till honom då han klagat på sina hur länge som helst (sitter och lyssnar i dom nu haha... snor dom nu när jag är hemma). Passade även på att köpa lite födelsedagspresenter till mig själv idag på dagen, hade så tråkigt ju hehe. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: