Min födelsedag

Sitter hemma i min soffa nu. Måste verkligen städa då det ser ut som ett bombneslag här haha. Har inte har varken ork eller tid till att sköta om här hemma när jag jobbat så mycket. Fick även mitt schema nu och från coh med imorgon jobbar jag 7 dagar i sträck. Så om jag inte städar nu kommer jag nog aldrig göra de haha. 
 
Min födelsedag igår, åååh kan inte fatta att det är över. Dagen jag väntat på i flera år är över. Runt 7 mötte jag iallafall Elin i stan, vi åt bufé på Mongolian och höll på att spricka. Senare gick vi till Lion Bar för att föra lite och efter det så mötte vi Nattis vid Östermalm och gick till Collage. De har 20+ på onsdagar så självklart var jag lite nervös över att bli nekad efter historier jag har hört om folk som blivit nekade där. Men han kollade på mig, på sin klocka och ba "GRATTIS! Kryp inte ut sen bara" haha. Så det gick bra. Vi träffade några killar där och efter några timmar så drog vi vidare med dom till nån annan bar. Dock var den dötråkig så vi drog hem. Hade iallafall en kul första utgång! Tog faktiskt inga bilder...
 
 


Inga-Linn

Grattis i efterskott!

2014-08-02 @ 14:33:47
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Inga-Linn

Grattis i efterskott!

2014-08-02 @ 14:33:51
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: