Q&A

Hej Emmi här.. jag har använt mig av Stella white strips i säkert ett år nu och är jätte nöjd. Jag har även använt penna men bara för att bättra på, är det inte det den är till för? :) eller har jag fått det helt om bakfoten. :P
Jadu, jag vet faktiskt inte... Det var ju i höstas jag testade den där pennan men såg inte direkt någon skillnad om jag ska vara ärlig. Jag såg kanske lite skillnad så det kanske stämmer att det bara ska bättra på.
 
Du uppdaterar så sällan sen du skaffat jobb :/
Jag vet att min uppdatering är sämre men den beror nog inte bara på jobbet. Det var rätt stressigt i skolan i slutet och jag uppdaterade inte varje dag och de blev väl en vana, tyvärr. Jag är mer inne på andra sidor såsom twitter, instagram osvosv. Jag har verkligen noll eneri eller inspiration och vet inte vad det kan bero på. I'm sorry :( Trodde jag skulle få tillbaka blogglusten iallafall lite när jag fixade till min design men nej... Vet inte vad min blogg är för något längre, en det en mode blogg? En vardagsblogg? Vad ska jag skriva om liksom? :/ 
 
Åh vart köpte du den där?!?! Galet snygg!!
Jag vet!! Jag köpte den på Accent! 
 
vart köpte du väskan? jättefin! :)
^ :) 
 
Vad är din musiksmak egentligen? Du verkar byta hela tidn
Fast man måste ju inte direkt ha EN musiksmak. Jag lyssnar faktiskt på det mesta men olika genrer går ju perioder. Jag har alltid och kommer nog alltid gilla ny popmusik, radiomusik så att säga. Men just nu är jag mer inne i RnB, hiphop, rap yadayada. Mina favvisar just nu är Chris Brown och definitivt Trey Songz och har vart i några månader nu. Jag lyssnar även på mycket musik som inte är så välkänt i Sverige så brukar få höra att jag lyssnar på rätt annorlunda musik som ingen annan lyssnar på haha! 
 


Emma

Menar du Accent?

Svar: HAHA oj ja.... Sorry!
Li

2014-07-22 @ 23:45:44
URL: http://emmaelina.blogg.se
Amanda

Vad går du för program på gymnasiet?
Vad går du för år?
Var det rätt val av program eller tycker du att något annat hade varit bättre?
Vad har du för betyg i skolan?
Satsar du mycket på skolan?
Vad vill du göra efter att du har tagit studenten?
Ska du plugga vidare? Till vad isf?

2014-07-24 @ 14:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: