Torsdag

Sådär ja, nu är jag ledig resten av veckan! Ska försöka hitta på något roligt nu när jag ändå är ledig. Kanske gå på bio, fick en gratis biljett från jobbet. Vill jättegärna se 22 Jump Street, alla säger att den är så bra. 
 
Häromdagen fick jag även mina kläder från Nelly. Några tröjor, lite underkläder och även klänningen på bilden. Var osäker ifall jag skulle behålla den då jag inte är den mest självsäkraste över min kropp och den sitter rätt så tight. Men de jag frågade tyckte den va fin och så tänkte jag what the hell, varför inte liksom? Bilder på resten av kläderna kommer upp imorgon för nu känner jag mest bara för att slappa, vill även få bra ljus. Kram!


snigel

du är ju dösnygg, lägg ägg, klart du ska behålla

2014-07-03 @ 23:59:53
Isabelle Olofsson

Du har ju skitsnygg kropp ju?!!

Svar: Sötnos!!!
Li

2014-07-04 @ 18:52:46
URL: http://isabelleolofsson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: