Wonderful life

Rubriken stämmer väldigt bra nu. Tog dock en alvedon nyss för fick ont i magen men annars är det toppen med mig. Hur är de med er? 
De senaste veckorna har vart hur sköna som helst, har inte jobbat speciellt mycket och jag har fått vara ute och fått massa färg. Börjar äntligen känna mig lite mänsklig igen! Jag bleknade ju rätt så fort efter Indien men hade ovanligt lätt för att få färg nu i Sverige så det känns ju skönt. På tal om Indien, vi kollade på hotell igår men vi bokade inte eftersom Elin hade glömt sin plånbok på jobbet, men förhoppningsvis bokar vi idag. Vi har hittat ett fint hotell där poolen är typ to die for, no joke! Ska bli så kul att åka dit igen.
 
Nu sitter jag och väntar på att vi ska äta middag och sen ska vi kolla på några avsnitt av The Big Bang Theory, de är så himla kul haha. Följer inte direkt den serien men funderar på att börja göra de. Har ju ingen serie jag kollar på nu och det känns ju lite tomt eftersom jag är ett sånt seriefreak. 


Julia

Oherrejävlar vad brun du är!! Haha blir knappt brun alls fast jag går ut och solar varje gång det är fint väder. Och härligt med Indien igen hördu! Avundsjuk what

2014-07-11 @ 22:35:16
URL: http://ayles.blogg.se
Julia

Oherrejävlar vad brun du är!! Haha blir knappt brun alls fast jag går ut och solar varje gång det är fint väder. Och härligt med Indien igen hördu! Avundsjuk what

2014-07-11 @ 22:35:17
URL: http://ayles.blogg.se
Julia

Oherrejävlar vad brun du är!! Haha blir knappt brun alls fast jag går ut och solar varje gång det är fint väder. Och härligt med Indien igen hördu! Avundsjuk what

2014-07-11 @ 22:35:19
URL: http://ayles.blogg.se
Denise

Du uppdaterar så sällan sen du skaffat jobb :/

2014-07-13 @ 16:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: