Confessions

 
- Jag känner att jag måste ändra mitt hår snart. Vill klippa de lite, men framför allt färga. Jag SKA färga, vet dock inte vilken färg än. 
 
- Jag är otroligt fokuserad på livet just nu. typ jobbet och allt. Jag har en stor plan som jag inte tänker dela med mig av tills den faktiskt blir av :D Men är otroligt taggad! 
 
- På senaste tiden (läs: året) har jag inte orkat bry mig speciellt mycket om varken hur jag sett ut eller något sånt vilket man kanske alltid borde göra. Men från och med nu ska jag alltid försöka vara the best version of myself om ni fattar hehe. 
 
- Svart är min absolut favofärg. Svarta kläder = livet. Fett emo jag är... Ogillar oftast färgglada kläder. 
 
- Ska göra en till tatuering när jag fyller 18, måste tänka ut vad bara :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: