Så himla lycklig

Idag satt jag även och skrattade åt alla studenter. Alla flak åkte utanför min lägenhet. På väg ner till jobbet så var alfalten alldeles klibbig haha! 
 
Hello babes! Sitter i min säng just nu och bara slappar. Har jobbat både igår och idag och hade även skola igår så hann inte uppdatera emellan för tåget var så himla segt pga signalfel så hann bara hem och göra mig iordning. Idag har jag även inte vart i skolan och nu är jag ledig ända tills på tisdag. Dock skulle jag faktiskt inte ha något emot att vara i skolan nu för jag har ändå inget kvar att göra, jag gjorde mina två sista prov igår och fick C på mitt psykologiprov. Det trodde jag verkligen inte :) Är bara så himla glad just nu, livet kan typ inte bli bättre! Har underbara personer runt omkring mig hela tiden och är så himla tacksam för de! 


emily

li , kan du inte göra ett inlägg om hur ditt anställningsintervju gick? Jag ska på anställningsintervju och vet inte hur jag ska förbereda mig mentalt. Är det chefen som ställer frågor och du svarar eller måste man prata mycket själv. Vilka punkter pratade ni om i intervjun och hur länge höll ni på? Jag är lite nervös, detta är mitt första gång att intervjuas:/

2014-06-06 @ 08:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: