Söndag

Är verkligen huuuur trött som helst idag, det är helt sjukt. Men nu har jag iallafall jobbat klart och hann precis hem innan värsta skuren. Funderar seriöst på att vila middag i någon timma så jag mår lite bättre senare. Känner verkligen av på mitt humör när jag inte sovit tillräckligt haha. 
 
Igår blev jag hämtad i lägenheten av en gammal granne till mig. Hade inte träffat henne på 12 år kom vi fram till och det var jättekul att träffas igen. Vi var hemma hos mina föräldrar då mina föräldrar och hennes föräldrar har börjat umgås igen. Sen fick jag även skjuts hem inatt, kan ju bero på varför jag är lite trött ;)


Anonym

Har du din naturliga hårfärg nu? Du sa ju att du ville färga håret, vilken färg isf

2014-06-29 @ 23:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: