Byta bloggportal?

Jag har tänkt på det här i ett tag. Jag är så trött på blogg.se och dom är så oproffsiga. Det är dock den enda bloggportalen jag haft under alla mina bloggande år men jag är så himla onöjd med det. Dom är grymt otrevliga och oangagerade. Usch. 
Jag vill byta, men jag vill ändå inte byta. Jag hatar nattstad, jag hatar devote för dom verkar så tråkga, enligt mig såklart! Dock finns det många bra bloggar där också.
 
Fick ett erbjudande att blogga på Vionno för nån vecka sedan, men tackade nej. Jag har rätt så höga krav, jag vill ju att min blogg ska vara så bra som möjligt och jag ska kunna anpassa den efter mig själv så mycket som möjligt. Där hörde jag att det knappt gick att ändra design, samma sak på For.me. Vad ska jag göra? Jag vill liksom ha kvar hela mitt arkiv för det har för mycket minnen. Alla bilder, när jag hoppade av skolan, roliga stunder osv, ja ni fattar. Jag vill kunna ändra min design och göra andras designer för det är verkligen vad jag gillar att göra. Men jag gillar verkligen inte blogg.se, för som jag sa dom är väldigt otrevliga och oproffesionella. Jag vill inte förlora mina bloglovin' följare och jag vill inte förlora er. För jag vet att besökarna kommer minska, åtminstånde de första veckorna/månaden.
 
Det enda blogg.se bryr sig om just nu är att just tjäna pengar. De är reklam på reklam på reklam. Medan vi tjänar dessa små ynkliga bloggpoäng som inte ens är rättvisa mot sidvisningarna så tjänar dom säkert flera tusen kr varje dag på oss, bloggare som sliter arslet av sig och bloggar för att få upp besökarna. Och dom hjälper oss inte ens. Som ni märker så blir jag riktigt sur över detta haha. 
 
OM jag skulle byta till Vionno så skulle jag antaligen blogga mer om mode, smink och kanske känslor, vanliga tjejsaker ni vet. Det är vad jag tror iallafall. Eftersom det är i störta del en modeportal och det tror jag att jag skulle börjat blogga om nu iallafall. Jag håller på att gå in på det spåret iallafall. Vad tycker ni? Can't make up my mind, för det finns både fördelar och nackdelar att både lämna och stanna kvar på blogg.se. 


Anonym

Börja på vionno! :)

2014-03-18 @ 05:55:30
Elli

Tycker att du ska stanna på blogg.se! :)

2014-03-18 @ 18:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: