Företagsekonomi

Såhär har väl min förmiddag sett ut, har nu suttit i ca 2 timmar och skrivit ner 3 kapitel från min företagsekonomibok. Jag tycker det är relativt lätt men ska verkligen försöka få b på detta prov. Företagsekonomi och engelska är väl de enda ämnena jag gillar rätt mycket haha. Just nu håller vi iallafall på med budgets och hur man gör om ett företag te.x. inte har råd med att betala utgifterna osv. Så det är spännande faktiskt, precis vad jag är intresserad av för nån gång i mitt liv vill jag verkligen starta eget företag.
Annars ska jag väl inte göra så mycket idag. Jag ska göra mig iordning nu, äta lite och sen om nån timma kommer mamma och hämtar mig för vi ska till bibblan och se om jag hittar någon engelskbok som jag måste läsa på engelskan. 
 
Hoppas ni får en bra tisdag! :) 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: