Fredag, fast torsdag

Så skönt att det dagen är över! Jag ska egentligen ha praktik imorgon men väljer att inte gå dit. Som ni vet har jag haft panik över skolan och allt de senaste dagarna så känner att det är mycket mer nödvändigt att stanna hemma och ta ikapp lite. Har trots allt ett matteprov på måndag som jag inte kan nånting på och kan inte plugga i helgen. Nu är jag iallafall hemma hos mina föräldrar, ville hem idag eftersom jag saknar mina kissemissar så mycket när jag är borta flera dagar i rad så det är alltid najs att komma hem nån dag då och då. 
 
Både igår och idag har jag kollat på The Wolf Of Wall Street, med Leo hehe. Den var väldigt lång så var tvungen att dela upp den i två delar eftersom jag började kolla på den halv elva igårkväll. Tror nog jag ska försöka se alla filmer han är med i, från fösta till sista, eller snarare senaste. Dock tror jag ingen kommer slå Titanic. Filmen var iallafall rätt bra, ganska rolig och spännande men det finns ju bättre filmer. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: