Freeeedag!

Haha Knäppis skickade denna bild imorse på mig och Elin när vi var i Indien. Lite random sådär, men minns när han tog bilden så väl! Katten följe efter oss hela tiden och var jättesöt. 
 
Äntligen fredag, eller vad säger ni? Tycker veckan har gått supersegt även fast jag bara var i skolan tre dagar. Idag gick jag endast dit och gjorde företagsekonomiprovet ni vet jag pluggade till i veckan som varit. Det gick rätt bra tror jag! Svårt var de, kändes som att det var mest C-A frågor och uträkningar på budgets men tro det eller ej, jag svarade faktiskt på allt och kände mig rätt säker på de flesta svaren, hehe. 
Kände på väg hem hur jag höll på att somna så la mig direkt när jag kom hem och sov i nån timma, diskade lite och sen kom mamma och hämtade mig. Nu sitter jag iallafall hemma och har laddat upp med apelsiner och jordgubbar och ska se nån film ikväll. Kan det bli bättre?
 
Mitt liv flyter på så bra just nu, jag är så glad!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: