Godmorgon!

Vaknade för ca 40 minuter sedan och insåg då att mitt smink låg i väskan pappa glömde igår, klarar mig inte utan mitt smink, speciellt inte nu. Tror jag ska ta en apelsin (tröstäter haha) och börja göra mig i ordning lite långsamt för ca halv 8 kommer mamma hit och lämnar mina saker. Känns skönt. Dock vet inte inte riktigt hur jag gör. Mår inte alls bra idag, känner mig alldeles hängig och snuvig, men jag måste till skolan för att åtminstånde hämta mig psykologibok. Hmm beslutångest här va. 
 
Idag ska jag för övrigt maila tillbaka till Vionno, igen. För att fråga om jag får blogga hos dom. Men innan jag gör er upprörda så ska jag höra med dom hur allt kommer bli, om dom kan hjälpa mig på traven, om jag kan flytta över mitt arkiv och allt sånt. Sen om jag även börjar blogga där så ska jag slänga upp ett par blogginlägg först, fixa designen osv och se om jag verkligen gillar det. Vad sägs om det? Kommer fortfarande hålla på med webdesign på blogg.se's sida! Så då finns jag praktiskt taget på båda. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: