Har fått jobb!

Hej! Idag är en bra dag. Jag är nästan taggad på att plugga, det är snart fredag, sen läsa min bok, fixa med lite annat osv. Det ringde en snubbe idag när jag satt på tåget hem och undrade om jag ville komma på arbetsintervju och typ 30 min senare var jag där... Dom frågade lite frågor osv och verkade väldigt positiva. Sen sa den ena killen i slutet ba "om jag ringer dig inom nästa torsdag så har du blivit antagen och då måste du komma med ditt pass så snart som möjligt. Om jag ringer dig om två veckor så har du inte fått jobbet men dörrarna står fortfarande öppna." Jag ba "eeeeh jaha, okej!" sen ba "Men du kan gå och hämta ditt pass nu, för du har fått jobbet!" Hahahha känns lite sjukt eftersom det var igår jag klickade i intresseanmälan och idag har jag jobbet. Det är alltså på Donken jag ska börja jobba och jag är faktiskt ganska taggad. Rätt så skönt också för det ligger typ max 5 min ifrån mig. 
 
Känns så skönt eftersom jag är i stort behov av pengar, okej kanske inte stort. Men jag vill göra så mycket men jag känner att det inte räcker till för jag är den typen som alltid måste ha en viss summa på mitt konto. Men nu kan jag äntligen börja spendera lite mer hehe. 


Bella

Grattis!!! :D

2014-03-15 @ 19:28:38
URL: http://jennyizabella.se
Anonym

Kan du inte förklara hur du fick ditt jobb? Det verkade gå väldigt snabbt

2014-03-15 @ 22:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: