Ingen laddare!

De klassiska photobooth bilderna, vad gör man inte när man inte har någon kamera? 
 
Slänger in ett litet inlägg snabbt här. Har nämnligen inte någon datorladdare på hela kvällen då pappa skulle ta med en påse med mina kläder, kamera och laddare men glömde den imorse. 
Kom iallafall hem runt halv 5, jag gick till McDonalds och snackade med dom lite där och scannade mitt pass och nån gång dom här dagarna ska jag skriva på papprerna osv. Ska bli spännande! Sen drog jag med pappa till Ica Maxi, bara jag som älskar att åka till såna butiker? Så kul att bara gå runt där. Men nu är mitt kylskåp iallafall fullt igen och har äntligen saker att äta. Så idag ska jag testa på att laga köttfärssås för första gången, wiiiho.
 
En både bra och dålig sak att jag inte har någon laddre = jag måste försöka låta bli datorn så mycket jag kan = kommer inte kunna plugga. Som tur är har verkligen ingen lust eller ork till det idag. Vädret tröttar ut mig som fan. Så ikväll blir det bara lugnt, jag ska fixa iordning lägenheten lite, laga mat och sen ikväll om jag har batteri över kolla på någon serie! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: