Mycket att göra

Såg denna underbara bild och funderar starkt på att göra lite chokladbollar
 
Idag ska jag göra myyyycket så vet inte riktigt hur jag ska ha tid. Är fortfarande hemma men ska till skolan imorgon. Måste typ göra en "to do-list" och få allt orginiserat.
 
- Jag ska tvätta
- Skriva en engelskauppsats
- Plugga psykologi
- Plugga spanska 
- Kolla på film (till skolan) 
- Det är säkert massa mer, men inget jag orkar idag haha!
 
Men vet ni vad? När allt det är över, okej plugga kan inte bli över förrän proven är över men när jag har slängt in tvätten i tvättmaskinen, när jag skrivit klart min engelskauppsats osv då har jag två saker mindre = det kommer kännas så skönt! Älskar när man får så mycket gjort, speciellt nu när jag har vart så slö den senaste veckan haha. Men vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska hitta något att äta!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: