Ny design

Nu eftersom jag bestämde mig för att börja blogga här igen så fixade jag designen lite fort, det enda som saknas är headern. Den ska jag ska jag försöka ta så snart som möjligt. Har dock inget bra ställe i lägenheten där det är både bra ljus och bra höjd (behöver med andra ord ett stativ!) Men som jag sa, ska fixa det! Alltså header, förhoppningsvis ett stativ också haha. 
 
Vad annars då? Jo! 
Bloggen är bredare, istället för 800px på bilderna så är de nu 900px. Just nu kan de då se lite knasigt ut eftersom de andra bilderna är 100px mindre än vad som är anpassad till bloggens design nu.
 
Jag ska även också verkligen, verkligen försöka ta mer, fina bilder. Jag veeeet, jag har sagt detta i evighetersevighet nu men nu ska jag verkligen försöka! 
 
Istället för att blogga varje dag om min tråkiga vardag, så ska jag försöka blogga mer om roliga saker, mode, skönhet osv. Ingen verkar ändå bry sig speciellt mycket om min urtråkiga vardag ;) 
 
Jag ska börja göra designer igen! I menyn ser ni länk till min (gamla portfolio)... Nya designblogg. Där kommer jag inte bara posta designer jag gjort utan, som jag gjort innan. Nu kommer jag även posta tips och trix, gratisdesigner och mycket mycket mer. Så checka in det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: