Q&A

Får ni köpa ut er dator när ni tar studenten?
Vi får datorerna om vi går ut med en viss poäng. 
 
Varför funkar inte liella.se längre? Man kommer bara in på liella.blogg.se :)
Mitt domän har antagligen gått ut. Skaffade de 14 feb förra året och det skulle bara hålla ett år! 
 
Kan du göra ett inlägg om hur man bäst sparar pengar? Är sämst på det :)
Har faktiskt haft funderingar på de väldigt länge men visste inte ifall det var någon som ville läsa om det haha. Men absolut kan jag göra det!
 
Så sjukt snygg, gjorde det ont att göra den där?:)
Jag trodde det skulle göra så otroligt ont eftersom skallbenet är ju precis under huden bakom örat men nej det tycker jag inte. Det var ju inte skönt men det finns saker som gör betydligt mycket ondare. Skulle lätt kunna göra det igen! :)
 
Kan du inte förklara hur du fick ditt jobb? Det verkade gå väldigt snabbt
Ja absolut kan jag göra det! Det tog inte ens 24 timmar innan jag fick det, haha! Jag skickade in en intressaanmälan på McDonald's hemsida i onsdags, dom ringde när jag var på väg hem på torsdagen och runt 17-tiden så satt jag på intervju. Dom frågade lite olika frågor som varför jag ville ha jobbet, mina starka och svaga sidor osv, och jag berättade även om mig själv. Jag personligen tyckte det inte alls gick speciellt bra, jag hade inte alls beredd för det kom så plötsligt. Men jag tror jag visade tydligen vem jag var som person för det var ändå ganska avslappnat på intervjun så det gick bra, det var även min absolut första arbetsintervju så jag är nöjd, hehe!


Majja

Hur hög poäng är det då? Jobbigt ifall man måste ha typ alla A eller något

Svar: Tror det var att man måste vara godkänd i alla ämnen utom 2 st eller nåt sånt. Inte säker dock :)
Li

2014-03-16 @ 12:04:08
Ida

så du skickade inte in något cv och personligt brev när du skickade in intresseanmälan? typ bara personuppgifter?

2014-03-16 @ 14:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: