Så trött på mig själv

Jag är så trött på hur jag ser ut. Lol inte för jag direkt nångång vart nöjd men nu är det typ värre än ever. Jag vill färga mitt hår, ljusare eller mörkare vet jag inte. Jag vill köpa nytt smink, använda mer smink, men ändå vill jag kunna gå utan smink. Jag har inte tid att lägga ner mer tid på allt detta. Jag vill ändra min stil, men jag kan inte bara köpa en ny garderob sådär. Jag vill vara brunare. Jag vill ha längre, tjockare hår men vill inte skaffa extensions. Do you see my problem eller? Bara så trött på allt. Jag ska verkligen försöka ta tag i mig själv nu när våren kommer. Men man kan ju inte vara nöjd med allting hela tiden, eller hur? 
 
Nu ska jag lägga mig i min säng, kanske äta en apelsin. Jag har ju trotsallt blivit nyttig, någorlunda iallafall haha! Kanske kolla på någon serie eller liknande och sen sova. Är fortfarande hemma hos mina föräldrar och får skjuts till bussen imorgon. Så skönt!


snigel

kan INTE förstå varför du en gång i tiden klippte av ditt långa fina hår...

2014-03-17 @ 16:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: