Sjuk

Ni kanske har trott att jag dött, det kan jag också tro ibland eftersom jag mår som jag mår. Men det har jag inte! Känner mig dock lite som en zombie. Går runt och virrar med feber och igår var jag tvungen att åka in på akuten för jag inte kunde andas, ta massa prover osv men det var inget allvarligt, bara vääääldigt obehagligt. 
 
Har inte ätit på två dagar och sover ingenting så ni kan ju bara tänka er vilket tillstånd jag är i just nu. Jag kommer nog inte uppdatera så ofta nu för allting jag gör är att ligga framför tvn och försöker få slumra till lite då och då. Glass funkar inte ens längre... Jag hoppas ni förstår! 


Bella

Oj! Krya på dig Li! <3

2014-03-30 @ 22:08:23
URL: http://jennyizabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: