The Vampire Diaries

I förra inlägget skrev jag ju att jag skulle försöka skaffa mig en engelskbok till engelskan i skolan. Jag och mamma svängde förbi biblioteket i Gnesta och jag visste exakt vad jag var på jakt efter, The Vampire Diaries! Trodde verkligen inte att dom skulle ha böckerna eftersom Gnesta suger men dom hade faktiskt alla. Så lånade den tjockare boken med "The Awakening" och "The Struggle". Jag har redan läst runt 60 sidor och hittils är den faktiskt helt okej. Jag är inte den typen som läser, alls, men det är kul och se hur den skiljer sig ifrån serien som jag flitigt följer. 
 
För ett par år sedan när Twilight var på topp så köpte jag ju självklart köpa alla böcker, jag läste den första vilket jag tyckte var riktigt usel så nu har resten av böckerna stått i min hylla och samlat på sig massa damm. Jag som tyckte filmerna var så bra blev så besviken. Så jag hoppas att TVD böckerna blir bättre!


Trees, mamma i London

vaa?! haha, jag som älskade twilight boken.. tyckte såklart filmen var jättebra också! kanske var för att jag läste boken först :D
Hoppas du tar dig igenom denna iaf;)

2014-03-11 @ 19:45:48
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Denise

Varför funkar inte liella.se längre? Man kommer bara in på liella.blogg.se :)

2014-03-11 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: