Titanic

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig, just bara de senaste dygnen. Leonardo DiCaprio är överallt på alla sociala medier just nu, vilket jag antar att ni har märkt? Så igår tänkte jag "äsch jag sätter mig och kollar på Titanic!" och just nu är jag helt obsessed. Jag kan inte sluta tänka på det, jag sitter och läser låååånga artiklar om både filmen och händelsen med den riktiga båten. Det är ju så spännande! Jag visste ju att filmen var bra, jag har sett den flera gånger. Men jag har aldrig vart såhär insatt. 
 
Men vem gillar inte Titanic? Filmen alltså. Den är ju bara för fin och Leo i 20års åldern är ju ännu finare. Är så kär hihi. Dock finns det ju såklart saker jag stör mig på, speciellt DOM KUNDE FÅTT PLATS BÅDA TVÅ (ungefär hela världen håller med om det faktiskt) blir så arg. Blir så arg för nu dör han när han egentligen kunde levt. Sen så säger dom alltid "I'll never let you go" och sen ba knuffar Rose ändå i honom i vattnet när han dött? Haha I mean c'mon hon kunde ju faktiskt låtit honom åtminstånde hänga kvar :( 
 
VARFÖR VANN HAN INGEN OSCAR? Assååå Guuuud. Sen första bilden är ju bara perfection. Älskar den scenen och sedan en av mina favoritquotes är också "I want you to draw me like one of your French girls" HAHA asså så kul. 
 
 


snigel

Den hade ju sjunkit om både han pch rose låg på den....

2014-03-05 @ 21:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: