7 bekännelser

 
- På senaste tiden har jag förändrats rätt så mycket tycker jag. Både min inställning på livet (wow so deep haha) och i mig själv! 
 
- Jag vet hur jag vill inreda min lägenhet och det är helt annorlunda från hur jag ville ha ett par månader senare. Nu måste jag bara hitta saker som jag tycker om.
 
- Det märkt så väl att sommaren är på g. Kan relatera till första bekännelsen men jag blir så himla mycket gladare och mer positiv, som kanske hela Sverige befolkning.
 
- Jag älskar godis men skulle kunna klara mig utan det. Något jag inte skulle klara mig utan är choklad. 
 
- Jag håller på att spara pengar till New York även fast det inte är säkert att jag ska åka haha.
 
- Jag är en sån person som alla säger "hon flippar aldrig, hon är så lugn." Men visst händer det är jag går lös någongång när jag är riktigt arg. Men då blir jag mer arg på mig själv eller med mig själv. Blir sällan arg bland folk... Dock när jag blir arg då blir jag riktigt jäkla arg. 
 
- Jag suger på att rita men jag valde ändå bild och form som tillval tills nästa år för jag vill verkligen lära mig. Jag har alltid velat rita, var jätteduktig när jag var liten men jag är kvar i det stadiet, om inte sämre? Jag har för dåligt tålamod för att sitta hemma och träna. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: