Heja Sverige

Blir så besviken på mig själv när jag inte bloggar som jag ska, men jag vet inte vad jag ska göra åt saken. Borde inte ha dåliga bortförklaringar att jag är upptagen och allt det där skitsnacket men det är ju sant. Som ni vet är jag trött hela tiden av min vakna tid, jag är i skolan och på helgerna jobbar jag. Jag tar nästintill inga bilder alls och har ingen inspiration alls. Just därför tänkte jag fråga er vad ni vill jag ska blogga om? Har ni något speciellt ni vill veta? Något speciellt ni vill läsa om? Ska verkligen försöka klura ut några inlägg till er!
 
Förövrigt ligger jag i min säng nu och kollar på Eurovision Song Contest. Jag visste inte att det var ikväll så har inte sett alla bidrag men jag vill ju såklart att Sanna ska vinna! Ska väl sova so fort det är över (läs så fort jag vet hur vida sverige kommer vinna eller inte) eftersom jag jobbar imorgon. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: