I got 99 problems and they all end in 4 weeks

Jag är en av de person som ibland blir hysterisk och får ett break down om jag inte får mat eller om jag inte får sova tillräckligt. Kände lite så imorse och därför valde jag att stanna hemma. Jag har inte sovit ordentligt på flera veckor och jag behöver verkligen det för att må bra. Ska bara ta det lugnt nu så jag blir lite piggare, är fortfarande trött som fan men kunde inte sova längre. Ska städa lite och kl 11 så bokade jag tvättstugan och ska tvätta lite saker, den var inte ledig förrän på lördag annars så hallelujah för de. 
 
Ikväll sover Elin här och det ska bli jättekul. Det låter helt sjukt men vi har inte träffats sen vi var på You Me At Six och det var 2 månader sedan. Vi båda har bara haft så fullt upp men finally!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: