Måndag

Hej bloggisen! Sorry att jag inte uppdaterade igår men var tvungen att hoppa in och jobba lite och sen åkte jag hem, pluggade lite och spenderade lite tid min min familj. Nu sitter jag iallafall hemma, med rullgardinerna uppe för en gångs skull haha. Jag har bara vart i skolan idag, solade lite när jag kom hem och nu håller jag på att göra middag. I lördags var jag på Size In The Park med Elin och Norea men vi drog rätt så tidigt då vi inte alls tyckte de va speciellt kul. Jättedåligt ljud och allt folk var så jobbiga haha.
 
Har verkligen supermycket i skolan just nu, har gjort klart alla inlämningar men har så himla mycket prov osv så vet inte riktigt vart jag ska ta mig till. Snart är det iallafall sommarlov och vi får hålla oss dit, det går snabbt! Har börjat kolla på skolavslutningsklänningar men hittar ingen, slutar alltid med att jag går dit i något fult :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: