Missoni

Onsdagen avklarad, så skönt! Nu har över halva veckan gott och onsdag är den skönaste dagen. På fredag slutar jag egentligen 11.40 men pga av nationella i matte slutar jag 15.00 vilket suger så himla hårt. Men ska bli himla skönt att bli av med det provet, gud så nervös jag är över det. Fick även reda på resultatet från Svenska NP och fick A på uppsatsen, är superglad!
 
Varje onsdag denna termin så har jag alltid tvingat med Linnéa på vår långa lunch (från 10.40 - 12.45) för en liten shoppingrunda. Vi drar alltid hela Götgatan men vi har också hunnit med att köra hela Drottninggatan en gång haha! Idag fick vi båda faktiskt med oss dessa Missoni inspirerade byxorna från Alice, eller Belle Shoes, eller ja... whatever. Därifrån iallafall. De kostade 299 kr och 500 kr för två st, tyvärr hade jag inte råd just idag för annars hade jag köpt ett par bruna byxor också. Första gången jag såg dessa byxor så tyckte jag att de var sjukt fula men tycker verkligen om dem nu. Att de dessutom är världens skönaste byxor gör ju bara saken ännu bättre, dock förstår jag varför alla inte tycker de är snygga eftersom de är lite speciella :)


Matilda

Åh vilka härliga byxor! :)

2014-05-21 @ 17:38:34
URL: http://tildasofias.blogg.se
Alexandra

Hej, jag ska till Stockholm snart & vill oxå köpa såna byxor, de är sååå snygga!! Vart ska jag då?

2014-06-01 @ 14:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: