Så trött

Har mest "fuck it" attityden till skolan, jobbet, livet, ja allt just nu. Som jag sa stannade jag hemma igår för att vila och det gjorde jag. Jag pluggade klart allting och ligger bra i allting i skolan just nu men jag är fortfarande så trött och jag vet inte vad jag ska göra åt saken!? Hur mycket jag än sover så är jag fortfarande trött. När jag kom hem från skolan la jag mig ner men kunde inte somna men på något sett slutade det ändå med att jag gick tio minuter innan jag började och jag hann i tid + hinna byta om. Rekort typ haha. 
 
Elin sov iallafall här igår och det var jättekul att träffas igen. Vi har alltid så galna ideér. Runt 9 drog vi till jobbet och käkade haha. Tjockisar men så värt. Nu ska jag duscha, skriva lite på min uppsats och sen sova tror jag. Hinner inte äta middag :( 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: