sunday, funday

Detta får tyvärr bli ett bildlöst inlägg. Har absolut inga bilder och vill inte upprepa samma bilder om och om inge. Fattar inte varför jag inte kan sova när jag väl kan och vill. Vaknade kl 8 imorse och kunde inte sova om. Har legat och kollat på Hart Of Dixie och sen pratat med Helena i typ 1 1/2 timma, alltid lika kul att catcha upp lite! Borde typ försöka nappa ett litet tag för är så trött så jag har ont i huvudet och sedan börja göra mig iordning för jag börjar jobba kl 16.00.
 
Inatt satt jag bara och snackade med min kompis från New York, började snacka med henne häromdagen och vi har verkligen allt gemensamt. Vi satt och skickade videos på varandra och typ gjorde apartmenttours och allt. Det var så himla kul haha! Så trots att jag är lite seg idag så var de värt det. 
 
Förresten, vad kul att ni tycker om min nya design :) 


Emelie None

Åh supersnygg design! Vet du vad typsnittet i headern heter? :)

2014-05-04 @ 14:21:20
URL: http://emeliewester.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: