Bieber - konsertdagen

Pigga tjejer som ligger i en hög för att inte frysa ihjäl. Creds till Nattis för bilden. 
 
Har typ sovit borta alla dagarna sen Jurre kom hit. Jag sov hos Elin på söndagen för vi skulle ju köa till konserten så vi gick typ upp 04.30 eller nåt haha. Vi mötte upp Emelie, Nathalie, Verro och Ronja och köade typ fett länge. Mådde piss för det var så himlans kallt. 
Efter typ 13 timmars köning (är det ens ett ord?) så var det insläpp och vi hamnade på andra och tredje raden. Är lite deppig för jag är så kort för såg inte allting men jag ska vara glad var där för jag antar väl att folk inte kunde gå även fast han hade 3 konserter? 
 
Han var i vilket fall grym och jag kan liksom fortfarande inte tro att jag såg honom live. Var endast några meter ifrån honom, och nu kommer det säkert ta ytterligare 4 år till för honom att komma hit. Nu är det dags för mig att åka till honom. 
Tänkte även klippa ihop en video med alla videosar jag filmade på konserten, iallafall de bästa bitarna med tanke på att dom är ganska kaos när jag hoppade osv! Smugglade ju in min systemkamera, haha. Hade objektivet i bhn. #badass.


Ann-Christine

Åh jag ville också sett honom! :D Lust med bloglovin byte? :)

2013-04-25 @ 12:11:25
URL: http://annchristineagrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: