bieberdays

Tänkte att jag kunde slänga iväg ett litet snabbt inlägg här va. Lite synd att inte blogg.se's app inte funkar så jag inte kan posta några bilder haha. 
Sitter iallafall hemma hos Elin nu, har vart en lång dag, köpt en tröja till konserten som är imorgon (ABO SHIT BRURSAAAAAN) och sen har vi chillat runt lite bara. 
Hoppas ni har de gött för just nu är jag megaglad för jag vet att Bieber inte är långt borta och jag ska på konsert med mina bästa brudar. Ska självklart blogga så ofta jag kan, men kommer nog bli lite mer "vardags"inlägg nu eftersom jag bloggar från mobilen, om det börjar funka snart såklart....
 
Men ni kan ju följa mig på Instagram, för där kommer jag posta bilder lite då och då :) @ liellaxo
 
Pusssss!


Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Niice :D hopas det blir en superbra konsert!!

2013-04-22 @ 11:53:25
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
soph

Vad har du för plats ?ska också dit imon :)

2013-04-22 @ 15:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: