drottning blankas dag

Alltså jag älskar PhotoBooth, kan alltid underhålla mig med sånt när jag har tråkigt. Nu fick lilla Lelleponken också va med och posa lite. Snart ska jag bli bättre på att ta bilder!
 
Började 9 idag och direkt så blev vi alla indelade i grupper (självklart hamnade inte jag med nån från klassen) men de funkade iallafall. Vi fick massor av uppdrag vi skulle göra på ca 2 timmar, t.ex. att ta kort med en vakt utanför slottet, ta kort på oss när vi står utanför södersjukhuset, står utanför Grönan och ta kort med en hund, så de var verkligen allt mellan himmel och jord och vi var verkligen överallt i hela stan kändes de som. Den som kom i tid till vår mötesplats med flest poäng fick några hundra kr i rikskuponger för dom ville bli av med dom, haha. Ganska ovärd dag med tanke på att jag var i skolan i endast tre timmar. 
 
Nu har jag precis instrallerat photoshop på den nya datorn så kan redigera och designa här på också, så de blir bra. Ikväll ska jag bara slöa, är så himla trött. Hoppas ni har de himlans bra ♥


josefina

har du köpt photoshop eller laddar du ner?
om du laddar ner, var ifrån i så fall? :)

2013-08-30 @ 21:07:31
URL: http://nattstad.se/josefinaalg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: