Jag är sååååååhäääääääär glad!

Ungefär sååååååhäääääär glad är jag just nu, jag är trött som ett as men nu är det äntligen helg och jag är klar på pappas jobb, nu har jag klarat av 5 veckor av sommarjobb. Nu har jag bara en kvar. Ärligt talat så är jag fett stolt över mig själv faktiskt! Jag har tjänat mina egna pengar och jag har praktiskt tagit kastat iväg mitt sommarlov... Lite tråkigt men på sätt och vis har det vart värt de. Visst att de har vart pain in the ass ibland, men för de mestadels har det vart helt okej! Jag kommer ju inte direkt kolla tillbaka och ba "åh jag ångrar att jag jobbade" 
 
Direkt när jag kom hem så satte jag på mig mina pyjamasbyxor (haha) och satt och kollade på serie, så snart kommer de väl en recension. Jag är sååå trött, ska bli så skönt att bara ligga i sängen hela kvällen och slöa!


Inga-Linn

Ändå roligt att tjäna pengar! Vad jobbar du med?:)

2013-08-02 @ 20:58:18
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Inga-Linn

Sv; Förstår det!:D

2013-08-03 @ 15:54:00
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: