Roomtour?

Här kommer en sak som har varit efterfrågat i månader, herregud vad ni har tjatat om att se mitt rum. Nu har jag städat lite och nu ser det typ okej ut, men de kommer inte se ut såhär snart... Hyllan är aldrig fin, lägger bara in saker där som ni ser i vänster hörn av den, haha.
Det här är bara halva mitt rum, har även en ful garderob (utan handtag) och även en jätteful lite byrå som står i ett hörn, så man kan helt enkelt säga att jag visar upp det "fina" (som inte är så fint) av mitt rum. Skulle ni vilja ha en roomtour nångång?
 


Denise

Åh det hade varit jättekul att se hela rummet!
Har du tagit ner Chasing Cars lyrics? :)

Svar: Ja det har jag, gjorde de när jag möblerade om i rummet, dock så var jag väldigt trött på att ha den bakom sänghimlen och en tråkig font så får se om jag sätter upp den igen :)
Li

2013-08-01 @ 20:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: