bad day

Usch vill inte låta som en surpuppa men vilken dålig dag jag haft, är så sur på mig själv och alla andra utan någon speciell anledning. Jag är så himla uttråkad och jag är arg över nyår för jag inte hittat nåt att ha på mig (nej jag vet... Jag är liiiiiite sent ute) Trodde verkligen jag skulle hitta något på mellandagsrean men det gjorde jag ju inte, självklart. Tänkte ju göra ett nyårsinlägg där jag kunde fixa ihop några outfits men när jag inte ens hittat något snyggt själv så kändes det lite onödigt.
Sen har jag bråkat med min familj typ flera gånger idag men nu är äntligen visumansökningarna klara och vi ska åka till stan på torsdag och fixa resten. Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har ♥


Anonym

hur mkt kostade en sådan dricka på starbucks som e på bilden?:) har inte varit hos dem än men e nyfiken på priset!
Grym blogg btw^.^

2013-12-30 @ 11:57:53
Ida

Skulle du inte kunna göra ett videoinlägg med frågestund? :)

2013-12-30 @ 12:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: