Animal rescue

Hejsan blekfisar! Ledsen att jag inte bloggat, men det kanske inte är så kul för er att läsa att jag ligger på stranden hela dagen...
 
Men iallafall, igår så hade vi en chaufför som körde oss först till Arpora eller nåt sånt hette det iallafall, och där finns det ett animal rescue center. Jag har vetat om det jättelänge och vi planerade en liten trip där ända sen vi bokade resan i juni och igår åkte vi som sagt dit.
Det var seriöst en av de bästa sakerna jag har gjort på hela resan och det var riktigt roligt, men även också riktigt sorgligt. Här i Indien så springer det runt hunder överallt, och om man ser en hund som har råkat illa ut eller kanske inte mår så bra kan man ta in den dit och dom tar hand om den. 
Det fanns ett kennel där och man kunde gå ut och gå med hundarna men det vågade jag inte tyvärr eftersom jag inte gillar trafiken här direkt... 
Men sen hade dom även att man kunde adoptera hundvalpar och kattungar. Det var bland de sötaste jag någonsin sett, och hundvalparna som fanns som var så otroligt söta så jag började faktiskt gråta lite hahahah!


Alexandra Peraki

Vad söta!! <3

2013-03-19 @ 17:22:31
URL: http://perakialexandra.blogg.se
Julia

Men ååh vad söta! :') Man vill ju nästan ta med några stycken hem...

2013-03-19 @ 17:45:18
URL: http://Ayles.blogg.se
Filippa Wallin

Underbara små djur! Känner alltid i dessa fall att jag bara vill ta med mig allihopa! Kram på dig fina du!

2013-03-19 @ 21:42:13
URL: http://chippaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: