en underbar stockholmsdag

Tjeeeenare kompisar! Saknat mig? HIIHIHI. 
Nej men iallafall, jag mår så jäkla bra just nu. Jag har sett One Direction och har spenderat 2 underbara varma dagar med mina underbara vänner. Igår var vi ju som sagt på konserten, jag sov hos Emelie och Nathalie och mötte upp Elin och Ronja idag. 
Vi har inte gjort något speciellt, bara gått runt typ halva stan känns det som, suttit på donken och pratat om hur man skulle kunna gå på konsert med amputerade armar och klistade massa pappersbitar i pannan på oss själva. Sen har vi även varit i Kungsan och tagit kort under träden (självklart) och satt och chillade där i några timmar. En perfekt Stockholmsdag. 
 
Jag kommer självklart blogga mer om konserten, och även lägga upp lite mer bilder som jag togs under dagarna!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: