full rulle hela dagen

Uppdatering var det ja... Har vart upptagen hela dagen men att göra ingenting egentligen. Eller jag har vart i skolan, tagit skolfot som kommer komma upp här när jag får dom och sedan har jag vart i lägenheten, jag tog faktiskt dit prylarna jag har köpt så nu är det lite mindre att släpa på nästa gång. Ska väl börja packa lite mer snart. Tog lite bilder, men det tanke på att jag bara hade mobilen + inga lampor och det började bli mörkt så kan ni ju gissa hur bilderna blev. 
Hade sån dum huvudvärk när jag kom hem så tog en alvedon och gick och la mig på soffan men kissen och vaknade lagom till idol. Nu ska jag lyssna vidare på Lana Del Rey och njuta av ledigheten. Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredag ♥


Bella

Gott! :)

2013-11-17 @ 22:45:00
URL: http://jennyizabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: