måndag

Hade otroligt söndagsångest igår och ville mer än gärna stanna hemma, men duktig som jag är så gick jag idag iallafall. Jag vill verkligen inte trilla tillbaka igen, så då är de lika bra att gå och vänja hjärnan till att jag måste gå till skolan. Jag har inte förväntat mig att de ska vara lätt som en plätt med tanke på att jag inte gått till skolan normalt på snart 5 år, och har sluppit att ens gå dit i 7 månader men vafan de är väl bara gå dit och se hur dagen blir. Dagen började inte speciellt bra men den bev bättre med tiden som gick, och speciellt när man får Pizza Hut till lunch. 
När jag kom hem jobbade jag lite matte och snart ska jag väl lägga mig i soffan och bara slöglo på Idol. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: