Dresses

Hela våren och sommaren har jag vart helt besatt i klänningar, vardagsklänningar som festklänningar. Men jag har liksom typ inga klänningar och det är ju nu jag får passa på att köpa då det faktiskt är väder till det! Vilken tycker ni  är finast? Funderar verkligen på att skicka hem några stycken. Nelly har faktiskt väldigt många fina billiga klänningar! 
 
Detta inlägg skulle egentligen kommit upp för flera timmar sedan, men så blev det inte riktigt. Jag är hemskt ledsen att bloggen är så otrligt dåligt uppdaterad nu men jag hinner knappt sova eller leva (lol). Det enda jag gör just nu är ju typ jobba och allt jag bara vill just nu är att resa bort, eller åtminstånde få ett par lediga dagar och kunna sova ut, och sedan åka hem till mina föräldrar och älskade katter. Som tur jobbar jag endast två dagar nästa vecka så lite ledigt får jag innan skolan börjar. Det är ju bra pengar, så får man ju tänka! Nu ska jag kolla på TBBT och sen sova. Kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: