Lööööördag

Skulle faktiskt uppdaterat igår men blev lite ändrade planer! Jag låg i soffan och kollade på The Big Bang Theory och kände att jag höll på att somna, men tänkte att jag kunde hålla mig vaken tills avsnittet var slut. Det slutade med att jag vaknade 02.30, helt lost haha. Gick och la mig direkt då jag jobbade idag. 
 
Nu ligger jag bara i sängen. Även fast klockan är halv 10 så funderar jag på att ta något litet att äta. Har inte ätit sen lunch idag och det var ett bra tag sedan. Sen ska jag väl bara slappa hela kvällen. Jobbar inte förrän 15.30 imorgon så kan äntligen sova ut. Har inte gjort det på veckor haha :) Kram 


Em

vart har du köpt den skjortan?

2014-08-03 @ 22:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: